"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 25 stycznia 2023

dawno...

                      mnie nie było na Bialskiej pomyślałem wybiegając z domu. 
Na początek jak zwykle, ostatnio "w dół" koło parafii. Potem Jadwigi, Krzysztofa, Okulickiego i Aleja Brzozowa, czyli ulica Bialska. Później prosta do Sanktuarium Krwi Chrystusa. Mała pętelka i powrót.
Od kapliczki dalej Okulickiego, Szajnowicza, Popiełuszki i podbieg Aleją Sienkiewicza, który wykazała też w segmentach strava;) 





Końcówka to już zabawa biegowa he,he... Slalom miedzy słupkami na Klasztornej, *przeplotka* pod Domem Pielgrzyma i bieg tyłem na Oleńki hi,hi...
Było rewelacyjnie! Chyba to zasługa *rozgrzewki* z Wnusią przed południem:))
                                                    Cytat dnia:
"Mens sana in corpore sano" - "W zdrowym ciele zdrowy duch."

Przysłowie:

„Na Świętego Pawła połowa zimy przepadła”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13