"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 29 stycznia 2023

niedziela...

                                  podobno handlowa:( A u mnie biegowa he,he... 
Na mieście pełno "owsików" dlatego wybrałem Lasek Wilka i bialskie pola.
Aura dziwna, bo nie wiadomo jak się ubrać. Dziś temperatura w okolicach zera i niewielkie przejaśnienia. Chciałem ubrać bluzę, ale dzięki Bogu wziąłem kurtkę. W polach biegnąc pod lodowaty wiatr dzisiaj mnie nie przewiało jak ostatnio. 
Odczuwalna temperatura musiała być dużo niższa, bo momentami nogi i tak same chciały już do domu hi,hi...
Wydeptałem fajną trzynastkę i obiadek smakował fantastycznie;)  
Było rewelacyjnie:)) Spotkałem dwie biegaczki i trzech biegaczy. Na pewno dużo później ode mnie urodzonych;) bo para w Alei Brzozowej na długiej prostej *odjechala* mi  błyskawicznie.
Cieszy mnie, że ostatnio mam *pałer*. Nawet średnie tempo wrosło... Chyba to oznaka, że już bliżej niż dalej do wiosny;) Jak to mówią styczeń, luty, maj...

Przysłowie:

„Na Świętego Franciszka przylatuje pliszka”

Cytat dnia:
"Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są. Abraham Lincoln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13