"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 23 stycznia 2023

mimo...

                             odwilży na "Bałtyku" zimowo:)) Gorzej na dalszej części mojej stałej przydomowej trasy, gdzie podłoże rozjeździły samochody. Tam, ślisko, breja, kałuże brrr...

Nigdy nie byłem zającem, a zawsze raczej żółwikiem he,he... Jednak po trzydziestce...  *na jedną nogę* hi,hi... Tempo spada na łeb na szyje:( Niestety równia pochyła;)
Cóż wolno, ale do przodu!!! Utaplałem się prawie "po pachy" he,he... Było świetnie! Po wczorajszym dniu wolnym... Nie licząc wyjścia z Wnusią na sanki:)) Dzięki Wiktorce to był EXTRA dzień dziadka!!!!
Podziękowania w tym miejscu składam jeszcze raz Markowi za super fotoalbum. Kapitalna pamiątka:) Uwielbiam nasze wspólne zabawy z Wiktorią! Zreszta najlepiej ujęła to w komentarzu Kasia: "Ciekawe kto się lepiej bawił na tych sankach ?" hi,hi... Sam bym nie poszedł, bo pomyśleliby, że mi odbiło na starość. A tak mialem pretekst;)
Dycha zaliczona i na koniec jak zwykle podbieg slalomem między drzewami na jasnogórskim polu namiotowym. W trakcie pomyślałem, że "ukradli" jasną Górę! Bo wieża zniknęła we mgle.
Cytat dnia:
„Wykorzystuj takie talenty jakie posiadasz; lasy byłyby bardzo ciche, gdyby nie śpiewałyby w nich żadne ptaki oprócz tych, które śpiewają najlepiej.” 
Henry van Dyke


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13