"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 1 grudnia 2022

żenujące...

                widowisko znowu zapodali nam wczoraj nasi 'kopacze". Nie było meczu o honor, ale był pojedynek wstydu:( Cóż honoru nie mają a grosz! Prawdę mówiąc wolałbym być Meksykaninem albo Saudyjczykiem. Nie awansowali, lecz walczyli w przeciwieństwie do Polaków. "Gryźli trawę" i na boisku zostawili dużo sił i zdrowia:) Nasi nie grali, a co najwyżej przeszkadzali Argentyńczykom. Dobrali się z selekcjonerem jak "dziad z dziadem". Zastanawia mnie jak po mundialu wrócą nasi "reprezentanci" do macierzystych klubów i jak spojrzą w oczy swoim kolegom? Ciekawe, czy przy goleniu są w stanie patrzeć sobie w oczy? Wstyd mi za nich! Z całego serca żal mi w/w naszych przeciwników z grupy, Którzy odpali.  Przegrać po walce to żadna ujma! 
Wczoraj skończyło się biegowe urlopowanie;) czyt. roztrenowanie. Dzisiaj pierwszy grudzień, więc zaczynam walczyć z samym sobą tj. własnymi słabościami. Nie dalej jak wczoraj kompletnie nie chciało mi się ćwiczyć cotygodniowej gimnastyki. Były inne obowiązki i choć  mówiłem głośno: *żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce* nie odpuściłem! Trochę brakowało sił i łatwo nie było. Mimo to mogę powiedzieć: dałem radę!
Na dobry początek grudnia dziś spokojna ósemka:) Na stałej przydomowej trasie.  Fajnie było:)) chociaż nóżki się buntowały he,he...

Cytat dnia:
„Jest tylko jeden sposób, aby osiągnąć sukces praktycznie we wszystkim: dać z siebie wszystko.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13