"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 14 października 2022

rybka...

                      na obiad. Surówka z kiszonej kapusty i nic dziwnego, że zamiast biegać najchętniej poszłoby się spać he,he... Półgodzinki dla słoninki chętnie bym zrobił, ale MLP: "nie ma spania! biegać! pływać!" Mówię kobieto przecież Ty mnie zajedziesz. No, ale skoro każesz to kawa z chałeczką i polecę;) 
Trasa improwizowana na zasadzie *gdzie oczy poniosą* i piętnastka na liczniku:)
Aura idealna na bieganie, więc bieganie było rewelacyjne:)) 
Spotkałem na trasie biegaczkę, lecz mnie nie zauważyła:( Wzrok wbity w ziemię metr przed sobą i pewnie niedosłysząca, bo nie zareagowała na moje cześć. Najgorsze, że na Jej twarzy  malowało się cierpienie:( Szkoda mi ludzi, którzy nie czerpią radochy z szybszego przebierania nogami.
Chociaż jak mawiał Emil Zatopek:
"Nie miałem dość talentu, by wygrywać i się uśmiechać". /zapytany o swój styl biegania; pełen jęków, grymasów, bólu i sapania/

Cytat dnia:

„Wpat­ruj się w niebo i śpiewaj z ra­dości, gdyż słońce otu­la cię ciepłem i op­ro­mienia światłem - za darmo.” -  Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13