"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 31 października 2022

ostatnia...

                          dycha w październiku. Na stałej przydomowej trasie. Kilometr przed końcem seria dziesięciu stumetrowych przebieżek na łączce przy "Bałtyku".
Od jutra roztrenowanie. Trzeba odświeżyć organizm i głowę he,he... Tak jak pisałem nie będzie to całkowity rozbrat z bieganiem. Mniej kilometrów, więcej odpoczywania i regeneracji. Wymyśliłem sobie, że w tym roku *przechodzę* ten ciężki czas dla biegacza;)  Na pewno będę biegał jak co roku 11 listopada z Flagą:) Zakładam co tydzień dwie sesje w zimnej wodzie hi,hi... Bo podobno nadciąga ochłodzenie.
Wracając do października 223 kilometry przebiegnięte w 20 wyjściach. Wychodzone 78km w 24 marszach. Do tego osiem razy pływałem w "Pacyfiku" lub "Adriatyku". Cztery cotygodniowe gimnastyki i siedem dni wolnych. W tym miesiącu biegałem przez 25 godziny. Jeden trening trwał średnio siedemdziesiąt sześć minut. W trakcie którego średnio przebiegłem 11 kilometrów. To tyle odnośnie statystyki. 

Cytat dnia:
Zadbaj o swoje ciało. To jedyne miejsce, jakie masz do życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13