"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 2 września 2022

"człowiek

planuje, Pan Bóg krzyżuje". Wczoraj miało być biegowe otwarcie września i podsumowanie sierpnia, a wyszło wolne. Nie chciało mi się wstać o piątej:( Potem wir obowiązków rodzinnych i pod wieczór kiedy już byłem uszykowany do wyjścia ogromnie smutna wiadomość:( Bieganie jest ważne, lecz w hierarchii wartości rodzina jest najważniejsza. Dlatego zostałem w domu. 
Dzisiaj dmuchając na zimne zerwałem się 5:02. Myśląc jak pobiegam zanim dzień wstanie to potem mi tego nikt nie odbierze;) Trudno się biega z ciężką głową, ale porzekadło biegowe mówi: *gdy ci smutno, źle idź pobiegaj se". Nie od dziś wiadomo, że wydzielające się w organizmie endorfiny to tzw. hormony szczęścia.
Bez pętelkowania, modyfikacji i wariacji  cztery rundy ścieżką rekreacyjną. Z dobiegiem tam i z powrotem pierwsze dziesięć kilometrów w tym miesiącu.
Chłodno! Niecałe dziesięć stopni powyżej zera na termometrze. Na "Bałtyku" zapewne odczuwalna niższa. Glinianki *parują*, bo jeszcze nie zdążyły ostygnąć.
Co sierpnia całkiem niezły miesiąc. 235 kilometrów wybiegane w dziewiętnastu wyjściach. W tym jedenaście treningów biegowych z pływaniem. Pięć cotygodniowych gimnastyk, oraz pięćdziesiąt osiem kilometrów wychłodzonych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13