"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 30 sierpnia 2022

szczyt...

                      hamstwa he,he... Biegnę drogą między bialskimi polami, skrajem, po lewej stronie jak uczą dzieci już w przedszkolu;) Przed sobą widzę rowerzystę. Cóż jedzie sobie. Coraz bliżej i prosto na mnie. Nie wiem czy uciekać w lewo w krzaki? czy do środka drogi, ale jak będzie chciał mnie wyminąć to na siebie wpadniemy. Hamuluje ostro, on też tak, że przednie koło prawie dotyka mojego kolana:( Patrzy mi w twarz i uśmiecha się bezczelnie. Mówię: biegnę prawidłowo po lewej stronie i nie możesz mnie wyminąć? Reakcja? głupi uśmieszek. Nie ma nic bardziej obrzydliwego jak głupawy uśmiech na gębie starego chłopa. Ktoś powiedział, że rowerzyści to najbardziej roszczeniowa grupa na drogach i miał chyba racje. Pieszy jak wejdzie na ścieżkę rowerową to się buldoczą, ale jak sami na chodnikach między ludźmi gnają na łeb na szyję to ich bawi:( Niedawno w alejach widziałem jak "jeździec" zahaczył kobietę tylnym kołem:( Babka krzyknęła z bólu, a on "w długą".
Dzisiaj Bialska - Aleja Brzozowa, Lasek Wilka i bialskie pola. Przed jutrzejszą cotygodniowa gimnastyką fajnie trochę *upodlić się* na wertepach he,he... 
Było świetnie! Spotkałem jednego biegacza i kilka miłośniczek nordic walking. Aura na bieganie taka sobie;) Słońce i ponad dwadzieścia kresek powyżej zera na termometrze. 
Prawdę mówiąc obudziłem się o piątej rano. Spojrzałem za okno - ciemno. MLP spytała idziesz biegać? A ja obracając się na drugi bok odpowiedziałem nie, pójdę po południu. Czego później żałowałem, bo o ile przed południem było fajnie pochmurno z temperaturą około szesnastu stopni tak po obiedzie pełnia lata:)
Ostatnie bieganie w sierpniu. Podsumowanie miesiąca będzie pierwszego września. Jedno jest pewne to był dobry miesiąc:))
Cytat dnia: 
"Sztuka życia – to cieszyć się małym szczęściem. Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same". - Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13