"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 23 lipca 2022

piąte...

                      wyjście w tym tygodniu. Przebieg w ciągu siedmiu dni pięćdziesiąt jeden kilometrów biegiem i dwadzieścia dwa na piechotę;) Cztery biegania o wschodzie słońca zakończone pływaniem:) Jutro czerwona kartka w kalendarzu - niedziela, czyli znów mięso na obiad jak to kiedyś się mawiało he,he... Regularne, codzienne bieganie o tej samej porze w tym samym miejscu i już stałem się rozpoznawalny hi,hi... Przed szóstą Gościu maszerujący pewnie do roboty stwierdził: "spać pan nie możesz? jak się panu chce tak co dzień biegać?" Kojarzę Go, bo z rana zbyt wielu osób na mojej trasie nie spotykam. Nie chciałem się rozgadywać, więc odpowiedziałem krótko zgodnie z prawdą * nie chcem, ale muszem* hi,hi... Pożyczyłem Mu dobrego dnia, a On  nieprzekonany tylko pokręcił głową;)
Było świetnie! Na kąpielisku *pod brzózkami* warunki komfortowe! Ktoś się chyba mebluje hi,hi...
Niestety przy plaży jak zawsze po piątkowych imprezach jedno wielkie śmietnisko:(  i grupa rozwrzeszczanych, chyba niedopitych nastolatków:( Dziwię się trzem małoletnim dziewczynkom gadającym po ukraińsku, że nie boją się przebywać w obcym kraju było nie było na takim odludziu.

Cytat dnia:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13