"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 4 czerwca 2022

miał być...

                        start na dychę w Pilchowicach na Biegu Damrota. Niestety z wyższej konieczności;) pozostało ściganie się ze samym sobą, czyli Damrot korespondencyjny, lub jak to teraz w modzie start wirtualny he,he...
Bez konkurencji i presji *stada* wyszło całkiem dobrze. O kilkanaście sekund szybciej niż w ubiegłym roku w Pilchowicach. Z dzisiejszym czasem 56:20 w kategorii wiekowej znów miałem szanse na pudło:) tym raz plac trzeci.
Po przedwczorajszym wolnym truchtaniu i wczorajszym dniu odpoczynku od szybszego przebierania nogami biegło mi się fantastycznie:))
W tym tygodniu czterdzieści jeden kilometrów w czterech wyjściach. Jak na obecną sytuacje to lepiej niż nieźle. Może czerwiec nie będzie już taki *ubogi* biegowo jak pechowy maj? Gdzie nabiegałem tylko 155 kilometrów w piętnastu treningach. MLP już po kontroli w poradni ortopedyczno urazowej i zdjęciu szwów. Teraz ćwiczenia, rehabilitacja i pomalutku powrót do w miarę normalnego poruszania się. Dwa miesiące powinno zająć wracanie do normalności. Chociaż o normalności nie ma mowy, bo na zabiegi rehabilitacji domowej w ramach nfz szans praktycznie nie ma:(

Cytat dnia:

„Da­no ci życie, które jest tyl­ko opo­wieścią. Ale to już two­ja spra­wa, jak ty ją opo­wiesz i czy um­rzesz pełen dni.”  Marek Hłasko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13