"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 7 maja 2022

przygotowania...

 do Białystok Półmaraton uważam za zamknięte. 
Dzisiaj planowana szybsza dycha. *Szybsza* dla mnie, bo dla ścigantów to żółwie tempo hi,hi... 
Udało się "złamać" godzinę (57:01;) na przydomowej trasie:)) Fajnie byłoby w czerwcu na Biegu Damrota zrobić taki wynik:) Albo lepszy he,he...
Biegło mi się świetnie! Każdy kilometr poniżej sześciu minut na kilometr. Równy oddech, żadnego kryzysu i na koniec finisz 5:20 i 5:11 na kilometr. 
Po pierwszym kilometrze kiedy zobaczyłem na zegarku 6:05/km trochę się wystraszyłem, czy aby wytrzymam cały dystans;) Trzy setki tak biegałem co tydzień. Ale dziesięć kilometrów? Niepotrzebnie! Była siła i wytrzymałość. Pomyślałem nawet kończąc: "szkoda, że ta połówka nie jest dziś." Mam nadzieje, że utrzymam tę formę do piętnastego;) Jutro wolne, a po niedzieli odpoczynek i regeneracja, bo to też elementy treningu. Oczywiście dla relaksu będzie i jakieś bieganie;)  Do tego musi być nastawienie mentalne. Dlatego już dzisiaj biegłem głową;)

Cytat dnia: „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą” - św. Augustyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13