"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 14 kwietnia 2022

post...

                        jutro, bo Wielki Piątek. Ścisły, więc od biegania też. Dziś dyszka w krzakach na "Bałtyku". Krosowe ścieżki niestety już zarastają:( Dlatego pewnie jeden z ostatnich crossów tej wiosny he,he...
Najpierw dziesięć razy po trzysta metrów w te i z powrotem nad "Pacyfikiem" od strony *płytek*. Potem przez pomosty na dróżkę wzdłuż odnogi *szyjki*. Znowu dziesięć razy tam i na zad. Stumetrówki góra dół;) Później spokojny dobieg na *mój stadion* i pięć podbiegów na jasnogórskim polu namiotowym.
Fajnie się nieco "upodliłem" hi,hi... Zatem jutro odpoczynek zasłużony:)

Cytat dnia Łk, 22, 19-20:
19 Następnie wziął chleb, odmówiwszy dziękczynienie, połamał go i podał im, mówiąc: «To jest Ciało moje, które za was będzie wydane: to czyńcie na moją pamiątkę!» 20 Tak samo i kielich [wziął] po wieczerzy, mówiąc: «Ten kielich to Nowe Przymierze we Krwi mojej, która za was będzie wylana.

Przysłowia:
"Gdy Wielki Piątek ponury, Wielkanoc będzie bez chmury." 
"Deszcz na Wielki Piątek napcha każdy kątek." 
"Jak we Wielki Piątek mróz, to na gołej kępce siana wóz." 
"Kiedy w Wielki Piątek pada, suche lato deszczyk nam ten przepowiada." 
"Kto w Wielki Piątek sieje, ten się w żniwa śmieje." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13