"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 10 marca 2022

poświętowałem...

                                sobie dzień mężczyzny na czternastokilometrowym dystansie biegiem:) 
Po obiedzie z mnóstwem fajnych życzeń;) Kierunek Aleja Brzozowa. Potem Lasek Wilka i bialskie pola. 
Kapitalnie świeci dziś słonko, więc gdyby nie lodowaty wiatr byłoby naprawdę bardzo ciepło. 
Tam nie jeszcze z nowym kiprunem nie było he,he... Byłem ciekawy znając kilometraż tej trasy jak policzy nowy zegarek. Znacznej różnicy nie ma, czyli corosik mi się  coraz bardziej podoba:) Zwłaszcza, że funduje mi różnorakie dane i statystyki z każdego treningu, a nawet snu hi,hi...
Wracając pod Jasną Górą spotkałem sąsiadkę. Na moje dzień dobry przyznała z uśmiechem: "nie poznałam sąsiada! będzie pan bogaty";) Nie mam nic przeciwko, aby te słowa były prorocze i sprawdziły się w najbliższym czasie:))

Przysłowia:

  • „Gdy mróz w marcu dnia dziesiątego, jeszcze czterdzieści dni mrozu takiego”
  • „Męczennicy, gdy mróz noszą, czterdzieści dni mrozu głoszą”
  • „Męczennicy jeśli psocą, będzie dżdżysto Wielką Nocą, a gdy kropla dżdżu nie spadnie, przez sześć niedziel będzie ładnie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13