"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 21 marca 2022

pierwszy...

                        dzień wiosny! Pierwsze bieganie na krótko w tym roku:)) a na "Bałtyku" dzień wagarowicza he,he.... Taki samowolny;) i zorganizowany przez szkoły;)
Wczoraj laba nie licząc aktywności z wnusią:)) Nasze wspólne zabawy to zawsze cudowne chwile!
Dzisiaj po wolnym od biegania jak zawsze na początku ciężko wpaść w rytm, ale po piątce już wpadają do głowy różne pomysły hi,hi... Dziś też miało być tylko powitanie wiosny na stałej przydomowej trasie, lecz nie wytrzymałem i dołożyłem dziesięć przebieżek na "mojej" łączce przy "Bałtyku". W sumie wyszła prawie trzynastka, choć zakładałem standardowo dychę. Było świetnie! Aura iście wiosenna wprost idealna na bieganie:)


Przysłowia:

  • „Jak po Benedykcie ciepło, to i w lecie będzie piekło”
  • „Benedykt groch w polu sieje, Wojciech (23.04) do owsa się śmieje”
  • „Benedykta Bożą mocą, dzionek już się równa z nocą”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13