"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 23 marca 2022

pierwsza...

                         połówka tej wiosny:) Po wczorajszej golonkowej uczcie trzeba było spalić nadmiar kalorii he,he...
Było świetnie:)) Ostatni półmaraton przebiegłem miesiąc temu. Dzisiaj biegło mi się zdecydowanie lepiej. Po dobrej kolacji sił nie brakowało;) A nawet w końcówce udało się przyśpieszyć. Do Półmaratonu w Białymstoku 52 dni, więc powinno być coraz lepiej. 
Chociaż z roku na rok tempo leci na "łeb na szyję". Odkąd wstąpiłem do kategorii wiekowej M60 szybkość wyraźnie spada:( - równia pochyła.
Dziś ściganie nie było i te dwie godziny i dziewiętnaście minut pewnie na zawodach poprawię. Niestety na  rekord życiowy już się nie zanosi hi,hi... Nic to!!! Wdzięczny jestem Bogu i dziękuje, że bez większych problemów mogę jeszcze pomykać przez dwadzieścia kilometrów:))

Przysłowia:

  • „Gdy w marcu deszcz pada, wtedy rolnik biada, gdy słonko jaśnieje, to rolnik się śmieje”
  • „To, co marzec sobie marzy, to jest sęk dla gospodarzy”
  • „Jak przylecą żurawie, można bydło paść na trawie”

 Cytat dnia
„Być może nie dotarłem tam, gdzie zamierzałem, jednak dotarłem tam, gdzie potrzebowałem” - Douglas Adams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13