"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 14 lutego 2022

zakochany...

                             jestem! Przyznaję... Nie będę ukrywał... Kocham bezgranicznie Wiktorię... Naszą cudowną Wnusię:)) Kocham też... Trochę inaczej... Bieganie! Dlatego dzisiejszy bieg na stałej przydomowej trasie dedykuję Wiktorce:)
Jedenaście kilometrów przy wiosennej aurze zimą he,he... Temperatura +4 stopnie Celsjusza i multum słońca! Do tego ubrałem się lekko, ale idealnie. Po wczorajszej niedzielnej labie, bo przecież dzień święty należy święcić  dreptało mi się rewelacyjnie.

Relive 'Zakochane bieganie😉'


Czuć wiosnę, chociaż dopiero luty. Ptaszki śpiewają. Powietrze pachnie wilgotną ziemią. Jednak nocne spadki temperatury utrzymują na gliniankach pokrywę lodową:))
Fajnie było! Na koniec pod hotelem sąsiadka dopytywała się dlaczego biegam tyłem? Zawsze ostatnie pięćdziesiąt metrów biegnę tyłem;)
Odpowiedziałem starym porzekadłem:
"Nie dlatego przestajemy się bawić, bo się starzejemy. Starzejemy się, bo przestajemy się bawić"

W kalendarzu prócz święta zakochanych jeszcze jedna bardzo ważna rocznica - 80 lat temu powstała Armia Krajowa

Przysłowia:

  • „Gdy na święty Walek deszcze, mrozy wrócą jeszcze”
  • „Jak Walenty nie poleje, to na wiosnę masz nadzieję”
  • „Gdy na św. Walenty mróz, chowaj sanie, szykuj wóz”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13