"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 17 lutego 2022

wykorzystałem...

                                           okienko pogodowe he,he... Całą noc lało i wiało, więc rano zabrałem się za robienie chleba. 
W pewnej chwili zobaczyłem, że przestało padać i wiatr jakby się nieco uspokoił. W te pędy wskoczyłem w ciuchy biegowe i hajda. Planowałem tak jak w zeszłym tygodniu udeptać na "Bałtyku" ścieżki krosowe, ale tam dużo drzew i zapewne po deszczu błocisko. Gliniaste podłoże jest bardzo śliskie, więc odpuściłem hasanie po chaszczach i poleciałem na "mój" stadion;) 
Tam przestrzeń, asfaltowe podłoże i w miarę spokojne tuptanie. 
Wydawało mi się, że nie wieje zbyt mocno i bardzo się pomyliłem;) Chwilami podmuch wiatru prawie zatrzymywały mnie w miejscu hi,hi... Czapkę musiałem głęboko wcisnąć na uszy, bo momentami chciało mi ją porwać:( "Wymyśliłem" dzisiaj 6x 300m szybciej na tyle na ile pozwolił wiater he,he... Potem dobieganie dyszki i dyla do domu przed druga falą;)

Relive 'Okienko pogodowe😉'

Cytat dnia

„Nie pozwól, by to czego nie możesz zrobić powstrzymywało Cię od zrobienia tego, co jesteś w stanie zrobić” - John Wooden 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13