"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 21 stycznia 2022

sypał...

              śnieg po oczach, wiatr chlastał po twarzy i nogi rozjeżdżały się na śliskich chodnikach, ale było fajnie:)) 
Choć znów przewiało mnie na wylot he,he...
Jedenaście kilometrów głównymi arteriami miasta, bo pod drzewami strach, że coś zleci na łeb;) Myślałem, że chodniki też będą mniej oblodzone niż na bocznych ulicach, lecz niestety się przeliczyłem:( Kilka razy kręciłem piruety w powietrzu na szczęście bez "słuchania" płyt chodnikowych hi,hi...
Wracając na Szajnowicza pod wiatr musiałem mieć wygląd  gęby niezbyt "wyjściowy", bo przechodząca przez przejście dla pieszych Babeczka skwitowała mnie słowami: "jak się panu chce w taką pogodę? Nie lepiej poczekać do wiosny?"
Zaśmiałem się i powiedziałem - do wiosny bym nie wytrzymał;)
Trudne warunki serwuje nam ostatnio aura, ale to nie powód, żeby rezygnować z biegania. Zresztą zimą endorfiny zwane hormonami szczęścia "smakują" podobnie jak w innych porach roku:)

W kalendarzu świąt nietypowych Dzień Babci. Zatem dzisiejsze bieganie dedykuję Babciom;) Ja dziadek świętuję jutro, więc znów okazja do świętowania czyt. biegania he,he...

Przysłowie na dziś:
„Jak Święta Agnieszka wypuści śnieg z mieszka to go nie powstrzyma ani do Franciszka (24.01)”

           Cytat dnia
„Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy.” - Mirosław Bochenek (w tekście piosenki pt. Autsajder zespołu Dżem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13