"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 5 stycznia 2022

przed Królami...

                                        obleciałem dzisiaj Lisiniec i Podjasnogórską dzielnicę;)
Trzynaście kilometrów szlifowania chodników na mokro;) Fajnie było! Szkoda, że nie widać nigdzie biegaczy:( Czyżby aura? Przecież nie ma złej pogody na szybsze przebieranie nogami. 
Rano stojąc na przystanku widziałem biegaczkę i przyznaję patrzyłem z zazdrością hi,hi...
Jutro powinno być z racji Święta Trzech Króli królewskie morsowanie he,he... i jest szansa, bo temperatura spada Huraaaa!
Ostatnie biegania były jesienne z temperaturą ok. siedmiu, ośmiu stopni. Dziś po południu już tylko +3 i podobno na "łikend" powrót zimy:))
Trochę wieje, deszczyk kropi i ciemno, ale idzie ku lepszemu, bo dzień już dłuższy od najkrótszego o 11 minut. Do końca zimy 73 dni, więc trzeba korzystać z zimnych kąpieli.
Cytat dnia:
„Każdy ma w so­bie coś z anioła i diabła zarazem.” -  Antoni Kępiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13