"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 24 stycznia 2022

powoli...

                             jak żółw ociężale he,he... Ruszyłem po dniu wolnym ospale;) Jak to jest? Biegam dzień po dniu, pięć dni z rzędu i lepiej mi się biega niż po dniu przerwy. Niby czuję w kościach czyt. stawach, ale układ szkieletowo mięśniowy pracuje wtedy jak dobrze naoliwiona maszyna. 
Dzisiaj jedenaście kilometrów na stałej przydomowej trasie. Fajnie było! Dookoła bielutko,  mróz nie za wielki (-2) i wreszcie bez lodowatych podmuchów:) Prawie wszędzie odgarnięte, posypane, więc nawet w letnich butach się nie ślizgałem.
Trochę humor popsuła mi napotkana psiarka. Za pierwszym razem koło kortów wymieniliśmy na powitanie dzień dobry. Za drugim w tym samym miejscu już się niestety mnie wk....:( Trzymam odstęp większy niż rekomendowany w "pandemii" dwumetrowy hi,hi... A Ona zamiast skrócić smycz pozwala, żeby psiur mnie tykał pyskiem po ręce i łapskami brudził spodnie:(( Co prawda wymamrotała: "przepraszam", lecz to mi lata!!! 
Większość psiarzy nie wiem dlaczego uważa, że Jego pupil ma jakieś wyjątkowe prawa spoufalać się ze wszystkimi osobami. Dawniej 
właściciele psów fochali się jeśli przygodni ludzie, a zwłaszcza dzieci chcieli pogłaskać Ich pieska. Dziś uważają, że pies może polizać przechodzącego dzieciaka. Tak, tak widziałem taką sytuację. W dodatku kiedy oburzona matka zareagowała to pani psiarka jeszcze zaczęła pyszczyć:(( Ech, nie rozumiem ludzi, Którzy nie myślą.
Przysłowie na dziś:
„Na Świętego Tymoteusza trzeba Ci czapki nie kapelusza”

Dziś w kalendarzu świat nietypowych Dzień Wiedzy o Zespole Möbiusa

Cytat dnia: 
Bieganie nauczyło mnie, że oddawanie się pasji jest ważniejsze niż sama pasja. Daj się czemuś pochłonąć bez reszty, włóż całe serce; doskonal się i ćwicz, nigdy się nie poddawaj - właśnie na tym polega spełnienie. To jest prawdziwy sukces. - Dean Karnazes, Ultramaratończyk. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13