"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 10 stycznia 2022

po niedzieli...

                           dzień trwa 8 godzin, dwie minuty i jest dłuższy od najkrótszego już o dwadzieścia minut:)) 
Znów temperatura zimowa, ale brak białego puchu:( Na "Bałtyku" wszystkie trzy glinianki pod lodem. Na morsowanie dzisiaj się nie 
nastawiałem, chociaż Ktoś na "Pacyfiku" szlak przetarł;)
Czasami tak mam, że jak mnie "najdzie" to biegam dzień po dniu. Bywały "tygodniówki", a nawet "miesięcznice" he,he... Teraz trzydniówka i trzydzieści osiem kilometrów na trzy razy. 
Ostatnio aura jest nieco dziwna. Dziś też na termometrze -4, ale wg synoptyków temperatura odczuwalna -7. Fakt! Niby nie bardzo mroźno i wiatr też nie jakiś porwisty, lecz miejscami prąd powietrza bardzom zimny. Wręcz dokuczliwy.
Nabiegałem trzynaście kilometrów i przewiany powiedziałem sobie dość. Nie mogę trafić z ciuchami biegowymi, bo w zaciszu jest okey, chwilami nawet czuję się lekko podgrzany i gdy skręcam pod wiatr brrr...
Chyba to już faktycznie starość. Dawniej były mrozy po minus kilkanaście stopni. Nie było bielizny termoaktywnej i koszulek technicznych. Biegało się w bawełnie i jakoś krzywdy nie było hi,hi...

Cytat dnia

„Proszę, nie bierz życia zbyt poważnie -- na pewno nie wyjdziesz z niego żywy.” - Elbert Hubbard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13