"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 12 stycznia 2022

jadymy...

                                jak mawia mój kolega;) Czas biegnie nieubłagalnie. W "łikend" już połowa stycznia.
Na razie na liczniku dziewięćdziesiąt trzy kilometry, a do piętnastego trzy dni.
Dziś przewinął mi się na fejsie fajny mem - *jak biegniecie np. dwadzieścia kilometrów to czym wracacie* he,he...
Prawdę mówiąc już dawno takiego kilometrażu nie robiłem:( Były piętnastki, szesnastki... Raz chyba siedemnastka, ale połówki dawno nie biegłem. Pasowałoby jakiś pierwszy półmaraton w 2022 roku pokonać;)
Dzisiaj najpopularniejszy w ostatnim czasie dystans, czyli dycha:)
Na "Bałtyku" po krzaczorach, wertepach na krosowych ścieżkach. Fajnie było! Bawiłem się:))
Spotkałem kilku biegaczy i "rodzynkę" biegaczkę oraz kilku wietrzących pachy hi,hi... w przerębli przy pomoście na "Adriatyku". Ja planuję zanurzenie jutro. Na "Pacyfiku" zmarzlina;) więc bez "rąbanki" się nie obejdzie he,he...
Wolę morsować *pod brzózkami*, bo to kameralne morsowisko:) Cisza, spokój i można się schować przed ciekawskimi spojrzeniami;) Oraz komentarzami w stylu: "odmrozi pan sobie to i tamto", "nie wolno moczyć rak i głowy", "połamie pana, albo dostaniesz pan zapalenia płuc" itp.


„Każda dobra chwila i okazja do śmiechu jest dziesięć razy cenniejsza dzięki przeżytemu wcześniej smutkowi.” (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13