"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 14 stycznia 2022

p.......

                             jak w kieleckim he,he... ale dałem radę;) W jednym miejscu przy porywie wiatru "zawisłem" w powietrzu hi,hi... Nie mogłem pokonać oporu powietrza;) Czułem się jakbym ciągnął za sobą na lince oponę;) 
Na termometrze trzy kreski powyżej zera, ale silny wiatr i deszcz zdecydowanie obniżał temperaturę odczuwalną.
Wydreptałem dziesięć kilometrów i mokry, ale szczęśliwy schroniłem się w domowych pieleszach:)
Odtajałem szybko, żeby zdążyć na "Pawełki" 
Cieszę się, że wyszedłem! Bo rzadko mi się zdarza, że mi się nie chce;)
Dzisiaj dołączyłem do akcji *Ty biegasz (ja;) my wpłacamy* Trohcę późno:( ale dopiero dzisiaj strava, a właściwie kolega biegacz Piotr zapodał rywalizacje.

Cytat dnia: 
"Bogatym nie jest ten Kto dużo posiada, lecz ten co daje" - św. Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13