"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 13 stycznia 2022

lodowisko...

                              wszędzie poza jezdniami:( Na drogach sypią solą i opony grzeją asfalt, więc mokro. Na chodnikach oczywiście ślizgawica jak ......, bo mało Kto posypie:( 
Wybiegając z domu myślałem sobie kropi deszczyk to pewnie nie jest źle, bo na termometrze zero stopni. Chociaż meteo sugerują temperaturę odczuwalną -4. Po paruset metrach na górce przed schodami do Kordeckiego jechałem na butach trzymając się siatki ogrodzeniowej hi,hi...
Na "Bałtyku" na ścieżce rekreacyjnej jako tako;) Bo podłoże chropowate, ale na pomostach nad "Adriatykiem" ciężko utrzymać się na nogach.
Planowałem kameralne morsowanie w "Pacyfiku" pod brzózkami. Niestety przy próbie wejścia lód trzeszczy. Dlatego wykucie małego przerębla dalej od brzegu nie wchodzi w grę. Porąbałem trochę siekierą od lądu, lecz po chwili zrezygnowałem. Pokrywa za cienka na wejście i za gruba, żeby szybko zrobić dojście do głębszej wody. Gdyby nie planowana kolęda pewnie bym się pobawił w lodołamacza he,he... Aby jednak zdążyć przed księdzem poleciałem na "Adriatyk". Pomyślałem wczoraj widziałem tam moczących się, zatem pomimo ujemnej temperatury w nocy "szyba" na morsowisku powinna być cieniutka. I owszem woda zamarzła. W butach weszłoby się z marszu, lecz z obawy o możliwość skaleczenia drobnymi "szkiełkami" trochę ją potrzaskałem siekierką;) Dziwne, ale rany od lodu, nie wiem czemu nie chcą się za bardzo goić. Zdarzyło mi się już nieraz;) Krwawią obficie pomimo zimna, ale są bezbolesne. 
Z buta piąteczka świńskiego truchtu z elementami "jazdy" figurowej na lodzie i szurania butami w stylu kroku z nart biegowych he,he... 
Dzięki Bogu gleby tym razem nie zaliczyłem!

W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj m.in. Dzień Polskiej Wódki:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13