"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 20 grudnia 2021

zima...

               jest jak kobieta. Cudownie piękna na zdjęciach, a w rzeczywistości upierdliwa od samego rana he,he... Takie to porównanie wyczytała Moja Lepsza Połowa w lokalnej gazecie;) Kiedy wybiegałem panowała jesienna szaruga. W połowie trasy złapała mnie śnieżyca i do domu wróciłem po białym. Było rewelacyjnie! Chociaż przy tym wietrze śnieżne kuleczki kuły w oczy i trzaskały po twarzy. Nie padały śnieżne płatki tylko takie maleńki śniegowy grysik.
Nabiegałem dyszkę w fantastycznych zimowych warunkach, czyli minimum dla podtrzymania funkcji życiowych organizmu;)
Drugi dzień przedświątecznego tygodnia i dwudziestka na liczniku. Co będzie dalej? Jutro prawdopodobnie wygibasy tzn cotygodniowa gimnastyka. Potem jak Bóg da, a partia pomoże hi,hi... Jak to mawiało się onegdaj;) Fajnie byłoby pobiegać i wykąpać się w Wigilię, bo jaka Wigilia taki cały rok:))

Cytat dnia

„Odwaga nie zawsze jest głośna. Czasem to tylko cichy głos na końcu dnia mówiący: Jutro spróbuję ponownie.” - Mary Anne Radmacher
Przysłowia:
„Gdy Makary pogodny, cały styczeń chłodny”
  • „Ile słońca na Makarego, tyle ciepła wrześniowego”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13