"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 5 listopada 2021

jeśli...

                     człowiekowi ma się na życie medycyna jest bezsilna;) usłyszałem dzisiaj Dobre! Na czasie.  covidowym he,he... 
W południe Msza święta pogrzebowa i ostatnia droga... Pożegnanie.
Potem obiad i skoro "piłka w grze" wypad na stałą przydomową trasę. Było dla ducha musi i być dla ciała. Wiadomo jak mawiał święty Augustyn: *jeśli Bóg jest na pierwszym miejscu, wtedy wszystko jest na właściwym miejscu.*
Dzisiaj zimny wiatr:( Temperatura plus osiem stopni powyżej zera, ale odczuwalna niższa.
Zrobiłem jedenaście kilometrów i odżyłem.
Samotność długodystansowca ma jedną podstawową zaletę. To dobry czas  na wyciszenie i spokojną rozmowę z Bogiem.

Cytat dnia:
                      "Są chwile i ludzie których się nie zapomina"

"Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią im się płaci"

- W. Szymborska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13