"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 19 listopada 2021

labowanie...

                          czyt. roztrenowanie trwa;) W tym tygodniu tylko trzy wyjścia i osiemnaście kilometrów. Dwie kąpiele w "Pacyfiku", cotygodniowa gimnastyka i odpoczywanie, regeneracja. Relaks zwany "leżeniem bykiem" he,he...
Dzisiaj dwójeczka, tzn. tylko kilometrowy dobieg w ramach rozgrzewki *pod brzózki" i kąpiel z sympatyczną kaczusią - mistrzynią pierwszego planu;) Wcale się nie bała i nawet kiedy się ubierałem dreptała w pobliżu. Podglądara jakaś hi,hi...
Jeszcze jedenaście dni biegowego urlopowania. Zastanawiałem się kiedyś, czy warto raz w roku przez miesiąc odpuścić regularne bieganie. W zasadzie nie trenuję, ale biegam dość dużo. Biorąc wszystkie za i przeciw doszedłem do wniosku, że warto poluzować sobie choćby dla zdrowia psychicznego, bo jak to powiedział mój kolega: "tete Ty stale w biegu jak koń w kieracie" Faktycznie trzeba pokazać, że panuję nad tym uzależnieniem;)

Cytat dnia: 
"Cierpisz na zaawansowaną chorobę biegową, jeżeli nie poznajesz z bliska "po cywilu" ludzi, których dostrzegasz i rozpoznajesz w biegowych ciuchach z odległości kilometra"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13