"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 3 listopada 2021

dwa...

              dni wolnego od biegania. Pierwszego święto, a wczoraj cotygodniowa gimnastyka. Dzisiaj dycha nie tylko dla ciał, ale przede wszystkim dla ducha.
Są takie dni kiedy bieganie musi zejść na drugi plan. Cieszę się dzisiejszego wyjścia, bo przewietrzenie głowy było mi bardzo potrzebne. "Awansowałem" na najstarszego członka rodu, a to podobno zobowiązuje;) 
Na "Bałtyku" wybiegałem dziesięć kilometrów. W tym dziesięć przebieżek. Spotkałem czterech młodych biegaczy, starszego triathlonistę i dwie sympatyczne biegaczki:) Bieganie naprawdę jest dobre na wszystko!

Przysłowia na dziś:
  • „Jaki listopad trzeci, taki marzec się kleci”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13