"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 13 września 2021

nastawiałem...

                                    się na bieganie w deszczu, bo synoptycy wieścili na dzisiaj opady. Niestety w nocy popadało, a przed południem wypogodziło:( W trakcie obiadu trochę pokropiło zaraz wyszło słońce:( Temperatura powyżej dwudziestu stopni powyżej zera, więc jak na bieganie dla starego Morsa za gorąco. Cóż *jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma* Na "Bałtyku" zrobiłem cztery pętle i serie dziesięciu przebieżek dla odmulenia po wczorajszej piętnastce;)





Świetnie latało mi się szybko wolno, szybko wolno... Jest moc! W sumie jedenaście kilometrów fajnego biegania:)
Dziś wczesnym popołudniem "wysyp" biegających:) Naliczyłem chyba z sześciu biegaczy i dwie biegaczki.
Oczywiście nie może być zbyt pięknie  he,he... Biegnę równym tempem i widzę na przeciwko idącego gościa z wilczurem bez smyczy. Kiedy jestem tuż przed nimi psisko zachodzi mi drogę tak, ze muszę zwolnić i bydlę ominąć:( Dupek oczywiście nie reaguje:( Następnym razem psa ominę, ale wpadnę na psiarczyka. Ciekawe, czy będzie zachwycony? 
Masakra kiedyś byłbym "wyrżnął orła" bo babka prowadziła małego pieska na długiej cienkiej lince. W ogóle nie widziałem tego sznurka, a psiak wyglądał na biegnącego luzem. W ostatniej chwili udało mi się przeskoczyć, bo gdybym targnął nogą za tę linkę to dla jej pupila mogłoby się to źle skończyć.
Jutro luz. Nie licząc co tygodniowej wtorkowej gimnastyki i pieczenia chleba biegacza;)

Cytat dnia

„Cały problem ze światem polega na tym, że głupcy i fanatycy są zawsze tacy pewni siebie, a mądrzejsi tak pełni wątpliwości.” - Betrand Russell

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13