"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 24 września 2021

po "dyżurze"...

                                   u Wiktorki wypiłem kawę zjadłem *ciostko* i pomyslałem: jestem taki zmęczony, że chyba pójdę pobiegać he,he... 
Blisko. Cztery kółka ścieżką rekreacyjną na "Bałtyku" zakończone serią dziesięciu przebieżek.
Po wczorajszym dniu wolnym od biegania było super:) Przebieżki też śmigało mi się leciutko, więc odpoczynek widać był niezbędny. W środę czułem się po bieganiu trochę przemęczony. Zatem z premedytacją zaplanowałem czwartkowy luz, bo jak mówi stare biegackie powiedzenie: *lepiej być niedotrenowanym niż przetrenowanym*  
Nie za bardzo lubię jesień z uwagi na krótkie dni:( Ale uwielbiam ją za przyjazną bieganiu aurę;) Dzisiaj czternaście kresek powyżej zera na termometrze, ale przez silny, zimny wiatr odczuwalna niższa. 
Fajnie orbitowało mi się wokół "Adriatyku" i "Bałyku".

Cytat dnia: „Żyj tak, aby twoim zna­jomym zro­biło się nud­no, kiedy umrzesz.” -  Julian Tuwim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13