"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 22 września 2021

jesienne...

                               bieganie jest fajne:) Słońce nie praży. Jest czym oddychać. Dzisiaj dziewięć stopni plus i pochmurno. Aura idealna na bieganie! Tylko kiedy biegnie się pod wiatr to odczuwalna wydaje się być znacznie niższa. 
Na razie jeszcze krótkie spodenki i cienka koszulka z długim rękawem;)  Zresztą od piątku podobno powrót lata he,he... więc po co wyciągać ciepłe ciuchy z szafy.
Dzisiaj dwunastka na stałej przydomowej trasie.   
Spokojnie, na luzie z prędkością "ekonomiczną" na zasadzie *biegam, bo lubię* Po wczorajszej gimnastyce, a potem baraszkowaniu z Wiktorką trochę szybsze przebieranie nogami "kulało" hi, hi... Jednak tylko z początku, bo im dalej tym było już tylko lepiej. Zawsze nim zatrybię jest ciężko, lecz przeważnie po dyszce gdy mam kończyć układ szkieletowo mięśniowy i oddechowy zaczyna pracować jak dobrze naoliwiona maszyna;)
Szczególnie jeśli spotykam się z wyrazami sympatii przypadkowych osób. Wracając przez parking koło dwóch osobówek zauważyłem "śniadających" ludzi;) Z Których dwóch Gości do mnie: "daleko jeszcze? ma pan zdrowie! miłego biegania" P0życzyłem Im smacznego i niestety zaraz byłem pod domem;)

Cytat dnia: "Bieganie to coś pięknego. jest jednym z sensów życia. Jeśli czuje się tego bluesa to zostanie się w tym biznesie do końca życia" - Jeff Galloway

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13