"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 15 września 2021

hasanie...

                         takie beztroskie spokojne bieganie jest najlepsze. W prawo? OK, albo nie w lewo. Dobra. Na luzie, choć jak przyjdzie myśl, żeby trochę szybciej to też może być. Nawet jak się przypomną przebieżki to dlaczego nie. A co;)
Piętnastka z pięcioma przebieżkami na stałej przydomowej trasie:)
Fajnie było! Na początku he,he... Bo jak wyszło słoneczko i zrobiło się bardzo ciepło to znowu w sosie własnym gotowanie;)
Podczas tuptania przyszło mi do głowy, że nadchodzi jesień, a ja znów nie mam w tym roku odnowionej "licencji" maratońskiej:( I jak w ubiegłym będę musiał rzutem na taśmę w końcu roku robić maraton koło domu hi,hi...
Chyba, że znajdę coś w najbliższym czasie zanim minister covida wprowadzi kolejny locdown:( Z tym, że żadne imprezy z segregacją jak np. połówka w Poznaniu za poznański maraton nie wchodzą w grę. Wszystkie biegi  "promujące pandemię" bojkotuję!!!
autor - Dariusz Dąbrowski
autor - Dariusz Dąbrowski

Cytat dnia:
„Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili.” -  Edmund Burke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13