"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 16 września 2021

miałem...

                       dzisiaj nie wychodzić. Planowałem wolne od szybszego przebierania nogami, ale po poobiedniej drzemce przy spadku ciśnienia ogarnęło mnie przeddeszczowe znużenie ;)
Nie było wyjścia! Żeby wrócić do świata żywych musiałem się ruszyć, więc postanowiłem lecę. Nie liczyłem na prysznic z nieba, bo na radarze pogodowym chmury były daleko. Jednak zostałem nagrodzony za nie poddanie się lenistwu, bo na trasie dwa razy przypadało:)) Pierwszy raz na Lwowskiej znienacka spadł na krótko mocny deszcz. A na ostatniej prostej przylało już aż miło hi,hi...
Było fantastycznie! +19 stopni na termometrze i parno.  Uwielbiam bieganie w ciepłym deszczu i dziś pewnie prędko bym nie wrócił hi,hi... Ale jak usłyszałem pomruki burzy po dziewiątce dałem sobie spokój. Raz kiedyś biegłem, gdy nad głową biły pioruny i kolejny to byłaby zbytnia ufność w miłosierdzie Boże. 
Przemokłem do "suchej nitki", ale gęba śmiała mi się od ucha do ucha. Cieszyłem się jak dziecko lecąc przez kałuże i widząc zaskoczone miny ludzi chroniących się przed ulewą pod hotelem.

Cytaty dnia: 

"Ci, którzy mówią, że słońce przynosi szczęście, nigdy nie tańczyli w deszczu." -anonim

Deszcz to łaska, to niebo opada na Ziemię. Bez deszczu nie byłoby życia. (John Updicke)

Aby móc widzieć tęczę, musisz najpierw znieść deszcz. (David Cegla)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13