"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 18 września 2021

idealna...

                        aura dzisiaj na bieganie:) Pochmurno. Na termometrze dwanaście kresek powyżej zera i lekki wiaterek. W dodatku forma idzie w górę;) Po niedawnych "łikendowych" startach biegło mi się dziś niezwykle lekko. 
Po powrocie powiedziałem do MLP zrobiłem piętnaście kilometrów, ale mógłbym pobiec w takich warunkach maraton;) Zastanawia mnie dzisiejsza dyspozycja, bo w tym tygodniu przebiegłem sześćdziesiąt pięć kilometrów w pięciu wyjściach. Raczej powinienem być nieco zabiegany hi,hi... 
Nd - 15km, pn - 11, śr - 15, czw - 9, so - 15. Szczerze mówiąc chodzi mi po głowie królewski dystans he,he...
Rewelacyjnie sobie poprzebierałem szybciej nogami szlifując chodniki tym razem w południowej części miasta. Spotkałem trzech biegaczy i jedną biegaczkę ubranych po zimowemu. Długie leginsy, kurtki, albo bluzy z kapturem, a ja... na krótko;) Może Morsy są jakieś inne? Albo obecna młodzież  delikatna;)

Cytat dnia: „Każdy ra­nek da­je szansę na to, by wie­czo­rem móc po­wie­dzieć: to był szczęśli­wy dzień.”  Małgorzata Stolarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13