"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 20 września 2021

dwóch...

               siwków orbitowało dzisiaj po ścieżce rekreacyjnej na "Bałtyku" he,he... Jeden ten bardziej łysy w pomarańczowej czapeczce, bo nic mi tak dobrze w życiu nie wyszło jak włosy;) O przypomniał mi się dowcip: "Lepiej być łysym, czy głupim? głupim, bo się tak bardzo nie rzuca w oczy" hi,hi...
Tylko dziesięć stopni plus na termometrze. Skoro nie mniej niż dziesięć to *na krótko* Dwie pętle w lewo, potem dwie w prawo i dziesięć przebieżek. W połowie dystansu po szóstce zaczął kropić deszcz i temperatura odczuwalna zrobiła się pewnie niższa. Ale na bieganie idealna:) Trzeci dzień z rzędu biegowy. Było rewelacyjnie! A lać zaczęło jak wróciłem do domu;) Fart?
Koniec lata. Dni coraz krótsze:( Jak dla mnie deficyt światła słonecznego jest dołujący:( Nie przeszkadza mi zimno, śnieg, ale późno wstające słońce i szybko zapadający wieczór.

„Proszę, nie bierz życia zbyt poważnie -- na pewno nie wyjdziesz z niego żywy.” - Elbert Hubbard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13