"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 28 lipca 2021

nad...

                morzem w górach;) na pożegnalną kąpiel w Bałtyku potupałem dziś przez Kamienną Górę. Zaliczyłem podbiegi schodami. Potem deptak nadmorski i kawałek plaży w Redłowie. Popływałem jak zawsze krócej niż bym chciał he,he... Ale przed wyjazdem wiadomo pakowanie. Po drodze parę fotek na pamiątkę i zakup świeżego pieczywa w piekarni na ostatnie śniadanie.
Biegnąc Piłsudzkiego przyponiałem sobie, że przed kilku laty spod Krzyża startowaliśmy na trasę Maratonu Solidarności do Gdańska. 
Pamiętam jak dziś było gorąco, mokro i parno. W Sopocie przesympatyczne małżeństwo Grażynka i Henryk stworzyli prywatny punkt odżywczy i nie tylko znajomych częstowali czekoladkami:)) 
Zrobiłem dzisiaj tylko siedem kilometrów szybszego przebierania nogami.
Ale po opuszczeniu kwatery na spacerze po Gdyni jeszcze dziesięć wychodziłem:)
Cytat dnia: "wszystko co dobre szybko przemija"
Czas wracać! Bardzo tęsknię za naszą wnusią Wiktorką!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13