"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 19 maja 2021

w samo...

                    południe;) wytuptałem na "Bałtyku" dyszke:) Po wcześniejszym spacerze "farmera" z zakupami he,he...  
Dwie rundy wokół "Adriatyku", "Bałtyku" i "Pacyfiku" w jedną i w druga stronę;) Niestety przez niektóre moje ścieżki krosowe  trzeba się przedzierać:( Opadające gałęzie z bujnym listowiem, krzaczyska w tym pokrzywy.
Planowałem popołudniowe bieganie, bo w radiu rano zapowiadali po porannych rozpogodzeniach w ciągu dnia pogorszenie pogody i intensywne opady deszczu. Oczywiście jak zwykle aura sprawiła psikusa i po obiedzie zrobiło się słonecznie;)
Fajnie sobie podreptałem przez godzinkę:) A przez chwilę  nawet pościgałem się przy plaży z jakimś maluchem he,he... 
Maszerował z mamą za rękę, ale jak mnie zobaczył to "się wyrwał" i zaczął biec. Specjalnie zwolniłem i przez chwilkę truchtaliśmy w parze:)) Dopóki mamusia się nie wystraszyła, że ucieknie hi,hi... Na pożegnanie poklaskałem Mu i pokazując kciuka do góry powiedziałem - brawo, brawo biegaczu! Uśmiech malca był wart każdych pieniędzy. To jest właśnie to czego się nie kupi. 
Swoją drogą nie ma nic gorszego jak matka krzyczy do dziecka "nie biegaj, bo się spocisz" wrrrrr...
Cytat dnia:
„Szczęście to je­dyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli.” 
 Albert Schweitzer

  • Przysłowia:
  • „Na Urbana chwile jakie, mówią, że i lato takie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13