"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 20 maja 2021

piętnastka...

                                po wczorajszej dziesionie;) 
W środę "Bałtyk", więc dziś dla odmiany Bialska - Aleja Brzozowa - Lasek Wilka i bialskie pola:)
Wiosna to fantastyczna pora roku. Bujna, świeża zieleń. Słoneczko i kapitalny ptasi koncert. 
W polach po opadach deszczu nareszcie się nie kurzy;) Pachnie wilgotną ziemią, kwieciem:) Pod drzewami Lasku Wilka wytchnienie od promieni słońca, zapach igliwia i grzybni. Dużo 
słońca, błękitne niebo z białymi obłokami. A przede wszystkim cisza i spokój:))
Uwielbiam o tej porze tuptanie w tamtych rejonach, zresztą nie tylko ja, bo spotkałem po drodze kilkunastu miłośników szybszego przebierania nogami;) 
Wracając "zahaczyłem" jeszcze o "Bałtyk". Myślałem o zanurzeniu w "Adriatyku" w ramach regeneracji, ale na pomostach pełno młodzieży popijającej złociste izotoniki. Nie chciałem robić zatem sensacji he,he... A już tym bardziej zachęcać Ich do kąpieli "pod wpływem"  
Fajnie było! Jedyny minus to znów gps zwariował i poleciał na skróty przez park Lisiniec:(
Cytat dnia:
„Nie można żyć, nie zważając na wyzwania, nie podejmując wyzwań. Ten, kto nie zważa na wyzwania, kto nie odpowiada na wyzwania, jest jak martwy.” -  Papież Franciszek

W kalendarzu świąt nietypowych Światowy Dzień Pszczół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13