"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 15 maja 2021

po wczorajszym...

                                       "starcie" na roztruchtanie postartowe he,he... wybrałem lasek Wilka i bialskie pola. Spokój, cisza i eksplozja wiosny;)
Cudowne zapachy, widoki... Biegnąc Aleją Brzozową zastanawiałem się jaką wersje trasy wybrać? Drogę z lewej strony Sanktuarium Krwi Chrystusa - Bufallo, czy z prawej Zakopiańską? 
Na wprost wybiegała parka biegaczy, więc potraktowałem to jako dobry znak i potupałem w kierunku Białej. W polach w oddali zauważyłem majtający "koński ogon" w lewo, w prawo, w lewo itd... Stopniowo z każdym krokiem zbliżałem się do *Sarenki* i pozostawało tylko kwestią czasu, kiedy Ją dojdę. Spokojnie, bez pospiechu, na luzie i na poprzeczce między Bufallo, a Zakopiańską znaleźliśmy się w jednej linii. Wtedy zobaczyłem piękną młodą Laskę:)) Pozdrowiłem dziewczynę - ahoj biegaczko! A Ona przyznała: "ale się wystraszyłam!" Uspokoiłem młodą Damę, że nie jestem groźny. Pożyczyłem miłego dnia i podreptałem do przodu, co by jej nie stresować.
Dlaczego Damę? Bo autentycznie wyglądała jak dama, a nie biegaczka;)
Planowałem dychę, a wyszła jedenastka:)) Miałem być za godzinę na obiad, lecz trochę mi zeszło i w progu od razu: "muszę Cię wypuszczać na krótszej smyczy" hi,hi...
Fajnie mi się biegało:) Jak zawsze!
W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj między innymi Międzynarodowy Dzień Pończoch Nylonowych.

Cytat dnia:
„Nie ma kobiet niezrozumiałych, są tylko mężczyźni niedomyślni.” -  Magdalena Samozwaniec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13