"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 21 maja 2021

na szybciocha...

                                     dobieg na "Bałtyk" runda dookoła "Adriatyku" i "Bałtyku" po czym jedenaście przebieżek na łące przy tym ostatnim zbiorniku i powrót.
Szczerze mówiąc nie zdążyłem się dzisiaj nacieszyć szybszym przebieraniem nogami:( Cóż samo życie he,he... Czasem trzeba zrobić "swoje". Nie mylić z "odfajkowaniem" żeby zapisać, że się zrobiło.
Siedem kilometrów lepsze niż zero;) Podobnie jak wyższość Tych co wyszli na trening od Tych co nie podnieśli tyłka z kanapy hi,hi...  
Lubię przebieżki, bo odmulają po codziennym wolnym bieganiu i wietrzą płucka;) Dziś w trakcie straciłem rachubę i zamiast jak zwykle dziesięciu było jedenaście, a nawet dwanaście he,he...
W kalendarzu świąt nietypowych m.in. Dzień dojazdu rowerem do pracy i Międzynarodowy Dzień Herbaty. Osobiście jestem uzależniony od zielonej;)
„ Wyzwania czynią życie interesującym, a pokonywanie ich czyni je wartościowym. ”- Joshua J. Marine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13