"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 9 kwietnia 2021

wieje...

                  jakby się ktoś powiesił mawiano kiedyś. Temperatura "podskoczyła" w południe do dziesięciu stopni powyżej zera, ale porywisty wiatr przewiewa "na wylot" he,he...
Dzisiaj jedenastka na stałej przydomowej trasie. Nie udało się z rana, wiec miało być po obiedzie, a wyszło w południe;)
Trochę niepokoiły mnie gnące się drzewa i spadające gałęzie:( Dzięki Bogu udało się szczęśliwie polatać:) W większej części trasy nie pod drzewami. 
Wiosna! Na "Bałtyku" niektóre ścieżki krosowe robią się znowu nie do biegania:( Błyskawicznie rosną długie zielone pędy z kolcami (chyba dzikiej róży) Haczą o ciuchy i łatwo wtedy zaciągnąć materiał koszulki, albo spodni. Gorzej jeśli taki kolec "przeleci" po odkrytym ciele.  Zawadziłem dłonią i do krwi rozorałem skórę:( Przy czym, przy okazji;) zaplamiłem koszulkę. 
Mimo wszystko było super:)) Pachnie wiosną. potrzeba tylko kilku ciepłych dni z temperaturą taką jak mamy obecnie i wszystko zacznie się zielenić. I to niebo! Uwielbiam tę porę roku kiedy przyroda budzi się do 
życia. Mój organizm też otrząsa się z zimowego letargu i aż chce się żyć. Najbardziej cieszy mnie coraz dłuższy dzień:)) Budzę się rano przed zegarkiem;) Za oknem widno. Nie ma więc problemu z wyrwaniem się z "objęć Orfeusza" he,he...
Cytat dnia: 
"Popatrz jak nam wiosna ubiera przyrodę i rozbiera panny, a zwłaszcza te młode." - Lech Konopiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13