"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 6 marca 2021

urodzinowe...

                                  bieganie he,he... Najpierw tradycyjnie już cyferkowanie na moim "prywatnym" stadionie hi,hi... Po niecałym kilometrze rozgrzewki.
Potem dziesiątka z małym hakiem;)
Zimno! Lodowaty wiatr sprawia, że temperatura odczuwalna wydaje się być o wiele niższa:( Przewiało mnie na wylot, bo jak na taką aurę ubrałem się zbyt lekko. Kilka dni ocieplenia i już organizm przestawił się na temperatury wiosenne. A tu przecież jeszcze zima!
Z racji chłodu biegło mi się niesamowicie lekko;) Zwłaszcza pod wiatr "uciekałem" czym prędzej he,he... 
Było świetnie!

W sumie wytuptałem jedenaście kilometrów:) W całym tygodniu 55 w sześciu wyjściach. Do tego jeszcze piętnaście wymaszerowane. Plus dwa pluskania w zimnej wodzie;) i sto pięćdziesiąt minut machania nogami w pięciu sesjach. "Zabiegi" może śmieszne, ale pomagają!

Cytat dnia:
„Ani ambicja, ani sztuka, ani podróże, ani bogactwo – uśmiech jest niezbędny do życia. Taki uśmiech, który z sytego serca płynie.” -  Maria Kuncewiczowa

Przysłowia:
  • „Gdy w marcu grzmi, w maju śniegiem cmi”
  • „W marcu kto siać nie zaczyna, dobra swego zapomina”
  • „Śnieg marcowy owocom niezdrowy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13