"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 7 marca 2021

imieninowe...

                            bieganie he,he... Mam to szczęście, że urodziny
i imieniny świętuje dzień po dniu;) A jak jeszcze poświętuję z Paniami Dzień Kobiet to wyjdzie trzydniówka hi,hi...
Po wczorajszych obchodach jak to mówią na Śląsku geburstag_u;) Dziś siódemeczka w linii prostej;) Do Sanktuarium Krwi Chrystusa i z powrotem:)
Wczoraj przewiało mnie "na wylot", więc dziś ubrałem się cieplej. Niby plus jeden na termometrze, ale lodowaty wiatr sprawia, że temperatura odczuwalna jest poniżej zera. 
Było cieplutko, krótko i kapitalnie, bo na dopingu:)) 
Miałem w zasadzie odpuścić, lecz pomyślałem - lepiej się przewietrzyć przed obiadem i deserem.
Jedyny minus to moje wrażliwe oczy:( Zawsze przy silnym wietrze,  albo mrozie płaczę jak bóbr he,he...
Cieszę się z niedzielnego wyjścia:) Bo nie ma jak pierwszy dzień nowego tygodnia z nowymi kilometrami.
 
Cytat dnia: J20 28  «Pan mój i Bóg mój!» Niewierny Tomasz
 
 Mój Patron
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13