"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 12 marca 2021

misz...

                  masz dzisiaj! Wybiegałem było pochmurno, ale nie padało. Potem było słońce. Później deszcz i deszcz ze śniegiem. Znowu słońce i cały czas silny wiatr przy trzech stopniach powyżej zera. Zmokłem, osuszył mnie wiater i znów na koniec pokropek he,he... Trzeba pogłosić -
Obleciałem stała przydomową trasę:) I dwunastego wydeptałem dwunastkę:)) Chociaż wcale nie planowałem;)
Fajnie było!!! Dobrze się ubrałem, więc płaczliwa aura nie miała znaczenia. Po drodze Kasia żona kolegi biegacza widząc mnie biegnącego w deszczu na moje dzień dobry odpowiedziała pytająco: "Dzień dobry. Fajna pogoda na bieganie?" Odpowiedziałem zgodnie z prawdą - świetna! Bo przecież *nie ma złej pogody na bieganie są tylko nieodpowiednio ubrani biegacze* he,he...
Spotkałem dalej jeszcze biegaczkę w kapturze naciągniętym na oczy już na endorfinach hi,hi... Bo na moje powitanie z uniesioną dłonią odpowiedziała - cześć! uśmiechając się czarująco:))
Dwanaście kilometrów i gęba się cieszy. Jak to niewiele potrzeba biegaczowi do szczęścia.
 
Cytat dnia:
„Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali.”          św. Jan Paweł II
 
 Przysłowia:
  • „Na św. Grzegorza idzie zima do morza”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13