"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 14 marca 2021

apetyt...

               mi dopisuje he,he... Ale jak przed obiadem poprzebieram szybciej nogami to mógłbym "konia z kopytami" wtrząchnąć;)
Dzisiaj tylko do Sanktuarium Krwi Chrystusa i z powrotem. W sumie bez mała lub prawie ósemka:)
W Alei Brzozowej dziś wysyp biegających. Po drodze spotkałem trzech biegaczy i sześć biegaczek! Oraz Kijarkę i Kijarza;) 
W drodze powrotnej wstąpiłem na plenerową siłownię przy Bialskiej. Z kilku zamontowanych tam urządzeń upodobałem sobie *wahacz* Nawet po kilku kilometrach fajnie jest porozciągać krok hi,hi... 
Kiedyś gdy regularnie byłem tam przynajmniej raz w tygodniu i za każdym razem ćwiczyłem wymachiwanie nóżkami.
Osiem kilometrów w pierwszy dzień nowego tygodnia chociaż planowałem wolne;) Szósty dzień biegowy pod rząd, więc powinienem odpocząć, ale nałóg był silniejszy;) 
Jestem uzależniony od biegania:( i endorfin przyznaję bez bicia;)

„Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?” Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13