"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 20 lutego 2021

wyjąłem...

                        narty z piwnicy, odrobiłem jedną lekcję na biegówkach i zima się skończyła:( Przypuszczałem, że tak będzie! Dlatego nie spieszyłem się z narciarstwem he,he... Bo chciałem pobiegać po białym, pomorsować zimą i nacieszyć się prawdziwą zimową aurą:)) 
Odkąd kupiłem narty biegowe i stały za szafą nie było prawdziwej zimy;( Wiosną 2020 wyniosłem sprzęt do piwnicy i w tym sezonie przyszła zima;) 
Dopiero co trzymał siarczysty mróz i nagle ni z tego ni z owego wiosna. Dziesięć stopni plus na termometrze i przygrzewające słoneczko:) W słońcu w południe termometr pokazał - szok! siedemnaście kresek powyżej zera. Miejscami jeszcze leży śnieg twardy nieprzyjemny, bo nogi cierpią bardziej niż na bruku:(
Dzisiaj kierunek odwrotny do wczorajszego;) Najpierw Bialska - Aleja Brzozowa, a potem "Bałtyk".
Wczoraj zrobiłem dwanaście kilometrów, a dziś, żeby trochę podciągnąć kilometraż tygodniowy hi,hi... piętnaście:))
Było kapitalnie! Zwłaszcza tam, gdzie przyczepność dawała komfort równego szybszego przebierania nogami.
"Dorobek" minionego tygodnia to czterdzieści sześć kilometrów "z buta" w pięciu wyjściach. Cotygodniowa gimnastyka, morsowanie, trzydzieści minut na rowerku stacjonarnym i godzinne człapanie na nartach biegowych;) Bo bieganiem na biegówkach nazwać się tego nie odważę he,he...
 
Przysłowia:
  • „Luty, gdy wiatrów i mrozów nie daje, sprowadzi rok słotny i nieurodzaje”
  • „Dzionki mrozne i dni pluty, słowem zwykły miesiąc luty”
  • „Czasem luty tak się zlituje, że człek boso w pole wędruje”
Cytat dnia:
                         "Opatrzność wschodzi każdego dnia wcześniej niż słóńce - Henri Dominique Lacordaire.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13