"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 19 lutego 2021

paskudnie...

                            chlapa ciapa, szaro buro i deszcz, ale jak powiedział znajomy Kijarz na "Bałtyku" - "dzień dobry! widzę dla pana nie ma złej pogody" 
Fakt nie ma niepogody na bieganie;) No może jak walą pioruny podczas burzy to odpuszczam he,he...
Zrobiłem rundę w parku Lisiniec, lecz zaraz uciekłem, bo ślisko:( Na ścieżce rekreacyjnej zlodowaciałe pozostałości śniegu, więc postanowiłem poszlifować chodniki i asfalt na mniej uczęszczanych ulicach. Odwiedziłem też Aleje Brzozową, ale tam również ślizgawica:( Jedynie na odcinku gdzie odbywa się ruch drogowy czarna mokra jezdnia.
Zmokłem, a mimo to było rewelacyjnie:) Poza jednym incydentem. Na Bialskiej tam gdzie dopuszczony jest ruch samochodów biegnę skrajem drogi wzdłuż zalegającego wału zgarniętego śniegu. Cała szerokość ulicy wolna. Nadjeżdża pinda wielką bryką i zamiast zjechać na środek wymija mnie na centymetry:( W pewnej chwili o mało co, a glebnąłbym w breje pośniegową, bo prawie przejechała mi po paznokciach;) Nie wiem co lafirynda chciała pokazać? Że ulica należy do niej? A wszyscy inni mają uciekać jej z drogi? Kto takim durnym babom daje prawo jazdy? 
Na szczęście miałem w nogach już ponad dychę, więc endorfiny nie pozwoliły mi się wkurzyć hi,hi... Niemniej jakby usłyszała wiązankę jaką pod nosem puściłem to...
W sumie nabiegałem dwanaście kilometrów:)) Przemokłem do suchej nitki;) W butach bagno, ale cieszę się z wyjścia jak nie wiem co;) 
Mówi się styczeń, luty... maj he,he... Najważniejsze, że dzień coraz dłuższy:)) Wschód słońca: 6:43 - Zachód słońca: 16:55
Dzień trwa 10 godz. 12 min, jest krótszy od najdłuższego o 6 godz. i 34 min. i jest dłuższy od najkrótszego o 2 godz. i 30 min.

 

Cytat dnia

„Pozostać sobą w świecie, który nieustannie usiłuje zmienić Cię w coś innego jest największym osiągnięciem.” Ralph Waldo Emerson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13