"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 27 lutego 2021

przy blasku...

                               księżyca kończyłem dzisiejsze bieganie;) Do południa obowiązki domowe,he,he... Potem marsz do wnusi na *dyżur* Dwie godziny super zabawy i powrót:) W sumie wychodzone sześć kilometrów.
Ciśnienie dzisiaj wysokie, aura idealna na bieganie, a ja jakiś taki padnięty wróciłem od Wiktorki:( Wypiłem kawę i przypomniał mi się mem "zmęczony jestem chyba pójdę pobiegać" hi,hi... 
Szybko zebrałem "dupę w troki" i kierunek "Bałtyk"
Pokręciłem po terenie parku Lisiniec i ani się obejrzałem kiedy na niebie pojawił się wielki błyszczący księżyc. Przypomniało mi się od razu jak rano w radiu ostrzegali meteopatów, że przy pełni mogą mieć wahania samopoczucia i problemy z nastrojem.
Wydreptałem dyszkę i od razu humor mi się poprawił:) Wydzielane przez godzinę endorfiny pewnie robią swoje he,he... 
Cieszę się bardzo z dzisiejszego wyjścia, bo już mnie diabeł kusił:( 'Od rana jesteś na nogach. Zrobiłeś już szóstkę. Daj sobie spokój. Odpocznij. Może jutro wyjdziesz.' itd. itd
Jak głosi stare porzekadło biegowe - *nie zawsze jest chęć wyjść pobiegać, ale po powrocie z biegania satysfakcja i radocha jest gwarantowana*
Fajnie było! Chociaż na koniec zaliczyłem drugie w dniu dzisiejszym potknięcie i pierwszy pad:( Dzięki Bogu bez konsekwencji:))

Cytat dnia:
                     "Prawdziwa mądrość polega na tym, by dobrze wykorzystać dzień dzisiejszy" - św. Rafał Kalinowski.

Przysłowia:
  • „W lutym, gdy zagrzmi od wschodniego boku, burze i wiatry częste są w tym roku”
  • „By nie dokuczał luty, pal w kominie i miej kożuch suty”
  • „Luty, szykuj buty, bo nadejdą deszcze, pluty”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13