"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 26 lutego 2021

ciekawe...

                 niby w nocy temperatury powyżej zera, a na powierzchni "Adriatyku" tam gdzie skuto lód cienka "szyba". Której po potrzaskaniu kawałki tną skórę jak ostry nóż:( Nieraz się pokaleczyłem i dzisiaj też he,he... W czasie zabawy z lodem;) Fantastyczna sprawa to jak te "szkiełka" grają przy poruszeniu wody:))
Dziś na szybko dwójka dobiegu pluskanko i powrót. Krótki wypad, ale rewelacyjny:) Porozrabiałem jak pijany zając hi,hi...
Zresetowałem się po raz drugi w tym tygodniu i po wyjściu z wody pierwsze co pomyślałem to: *teraz czuję się jak młody bóg* he,he... Fajnie było! Po wczorajszej piętnastce odnowa w zimnej wodzie jest kapitalna:) 
Tylko cztery kilometry:( Albo aż! Zwłaszcza kiedy goni czas;) 
Przysłowia:
  • „Jak dym w górę szybuje, zawsze to mróz zwiastuje”
  • „Luty gdy wiatrów i mrozów nie daje, prowadzi rok słotny i nieurodzaje”
  • „Kiedy luty schodzi, człek po wodzie brodzi”
Cytat dnia:
„Kiedy wszyscy są wariatami, nikt nie jest wariatem” Stanisław Lem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13