"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 2 grudnia 2020

przyszła...

                       zima:)) i nieźle trzyma he,he... Dzisiaj rano -4, a w nocy pewnie było jeszcze mroźniej, bo "Bałtyk" zamarznięty:) "Adriatyk" miejscami i tylko najgłębszy "Pacyfik" wolny od lodu. Jutro powinno być fajne morsowanko.
Ostatnio Adam uświadomił mi, że w tym roku  po raz pierwszy od czternastu od lat mogę nie mieć zaliczonego Królewskiego dystansu:((  Bywały cztery maratony w roku, dwa, czasem jak w roku ubiegłym jeden, ale rokrocznie "patent" maratończyka zawsze odnawiałem;) "Wywołał mnie do tablicy", więc od razu pomyślałem jest jeszcze grudzień... mógłbym powalczyć np. na MMA - czyt. mój maraton adwentowy;)
Pierwsze dziś jedenaście kilometrów  w tym miesiącu na stałej przydomowej trasie. 
Kiedyś biegało się w temperaturze -10, -20, a teraz przy kilku stopniach poniżej zera krzywda he,he... Szczególnie pod wiatr. Ale i tak było bardzo fajnie:) Zwłaszcza, że klimaty zimowe się utrzymują. Mogliby tylko tam na góry świeże dostawy białego puchu zarządzić;)

 Przysłowia: „Gdy na początku grudnia pogoda stała zima będzie długo biała”
 
Cytat dnia: „Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie marzenia do grobu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13